Thursday, May 30, 2013

Hari-hari Terakhir : Friennddsss :)

Assalamualaikum dan yaa Hyeee :)

Large

Hari-hari terakhir duduk rumahh :P Haaaa . 
Okay Bebeh . esok tibalah masanya untuk aku pulang ke asrama yang tercinta untuk memenuhi keperluan jasmani . Uwaaa . Seriously cakap , aku nak cuti lagi . Hari Isnin ni baru kami berangkat ke Selangor Untuk Voktek . Act , aku sangatlah tak ready nak main softball sejak friendly dengan KV SP2 hari rabu minggu lepas . Rasa taknak jee main posotion tu .Entah tetiba rasa blurr ja time main . I Dont know whyy ? 
Dalam masa cuti ni adalah berapa kerat kawan yang sudi memberi kata semangat deka aku . 
Woaaaaa . terharu mak tahu !
*Dengar mssm softball tahun ni dekat negeri sembilan yee dakk ? Wahhh Gud luck You alll . Kmi dulo dekat Johor jaa* . 
HAHAHAAHAHA :P

Hokayy , Selasa lepas I dengan my friendds hangout dekat scm . Ya SCM l. Sunway Carnivall Mall . Kalau diikutkan aku memang tak jadi pergi disebabkan hal ha yang munasabah . Janji pukul 11 pagi . And pukul 11 tu aku tak siap apa-apa lagi . Serious rasa sedih gilaa takdapat nak pegi and jmpa depa terutamanya Asmaa Hani . Dekat Twitter adaayat pasrah dan akhirnya mencairkan hati aku untuk memujuk  my mummy . First mak tak bagi . Lepas buat drama air mata , and Finally , mak bagi jugak . Yeayyyyyyy . Then , check phone ada miss called from asmaa and  terus called asmaa you alll bagitahu yang mak I dah bagi pergi . Dengan penuh semangat i siappp tahuu . Thankss Asmaa sebab sanggup mai amek ceqq !
 Dah sampai tu cepat cepat pi tengok Movies apa yang best . Last last Ambik Movie EPIC . 

Hanya mampu kata BEST . best sangat .

Lepas tengok Epic . kami pun baliklahh . Haa sebelum ofkoshhh la kena ada gambar :)

With Badrina and Asmaa !

See ! Pasangan bahagia . Badrina and Sabrina :P

Duta Billion . Asmaa Hani . Yeahhhh

With Aqilah and Asmaa . *Toilet

With Asmaa . 

Thannkss to Badrina And Asmaa sebab sudi "membelanja" I . Badrina bagi Gelang yang sooooo comel as my birthday gift . Ya , Birthday I nak dekat dah Uolllsss . Sila beri ucapan . *baling selipar. Haaa :P
And Asmaa , dia belanja I sweet corn . Wahh , so sedaaaaap . Thankssss bebehh :P
Hmmmm , nanti dah jarang jumpa Asmaa . Rindu gila diaa . Asmaa balik sebulan sekali :( .
Kalau minggu depan aku tak ada Voktek tu bolehh laah jumpa Si budak Saina ni . Haaaaaaaaa .

"Sahabat itu seperti BINTANG, dia memang tak selalu terlihat, tapi kamu tahu dia selalu ada di sana ".

Byeeeee :)

p/s:  Esok balik TI . Hewhewww .
Birthday I dah nak dekattt yaaawwwww !

No comments: