Monday, November 28, 2011

Bila Aku Jatuh Cinta

Bila aku jatuh cinta ....
kan ku sebut namamu.....

wahahaha , Yana jatuh cinta ?dengan saperr ? uiksss , bior betuii ,, hakhak  .
mana ada , Yana jatuh cinta dengan Novel lagi ! hehe, jangan marah derr , im sorry ! sebenarnya , Yana da jatuh cinta dengan satu Watak nie , Syafiq namanya (hamboihh) ala ,watak nie dalam novel AKHIRNYA AKU KAHWIN

comelkan cover dea?


Didi - gadis ‘comel’ yang periang. Dia tidak pernah kisah dengan pandangan orang lain yang sering memperlekehkannya. Baginya, dia tidak peduli semua itu asalkan tidak menyusahkan orang. Sebagai seorang insan, dia punya keinginan untuk mencinta dan dicintai. Dia tidak pernah jemu menanti cinta sejati walau hatinya sering dipermainkan.

Kemunculan Syafizi, menghuru-harakan hidupnya. Katakata ibarat bom nuklear yang keluar daripada mulut lelaki itu menyebabkan darjah kebenciannya pada Syafizi di tahap takat didih. Sesuka hati saja memanggilnya ‘Debab’. Berhadapan dengan lelaki itu, dia tidak mahu kalah. Setiap ayat nuklear lelaki itu dibalas dengan ayat ala bom atom. Pesan orang tua, jangan terlalu membenci. Bimbang nanti benci bertukar menjadi sayang. Ya ke? Takkanlah Syafizi yang selalu cari pasal suka padanya. Mustahil! Daripada dia melayan lelaki mulut nuklear itu, lebih baik berchatting dengan Terhangat^Di^Pasaran. Walaupun mereka saling mengutuk, jejaka itu sudi berkongsi suka duka dengannya. Mungkin jodohnya dengan rakan chattingnya itu. Siapa tahu?


best kens?
even syafiq nie bukan watak utama , tapi, suka :)

p/s:  sorie yerr , lama Yana tak update, mnggu lepas yana stay KL japp , nanti Yana aka umumkan pemenang GA yerrr

2 comments:

Unknown said...

owh...cam menarik je novel nih...skang tgk bce novel M.A.I.D yg dipinjam dr membe..haha...tak abis2 lg..aish..

yana saniey said...

best sesangat novel nihh , rugi jugaklha tak bacerr :)