Tuesday, May 1, 2012

sweet


black and white, couple, shoes, toms - inspiring picture on Favim.com


hari jumaat lepas, hani ada gitau Yana pasal konsert mania minggu ke 7. dalam chat dea punya excited nak tengok konsert mania, sebab ada shahir and adira. yana pun teringin nak tengok jugak. yea lha, rasanya , dah lama tak tengok shahir and adira kens . tapi sayangnya , rumah yana takde astro. huhu.

so, harinie baru lha kesempatan nak tengok. Auwww so sweet doe. sorang cover senyum, sorang lagi tersengih sengih. HAHAHA. memang sesuai lha lagu ku pinang kau dengan bismillah . shahir nampak macam berseri seri jea. hahhaha.

nah tengok nie.

diorang nie memang sesuai lha. nampak sweet sangat.

p/s:Asmaa, aku macam hang jugak. excited gila bagai. best wehh.

1 comment:

YaYaNsMuM a.k.a YM said...

Semoga bertemu cinta sejati, :D