Monday, August 12, 2013

Raya Kelima

Assalamualaikum .

Amacam ? Best ke tidok beraya ? Alhamdulillah , sudah masuk hari yang kelima syawal . 
Masih dalam mood raya raya raya .

Dah lama sebenarnya aku nak story pasal last day dekat sekolah . namun apakan daya , janji janji manis hanya menjadi penipuan . Sebenarnya aku malas nak story . Haaa . Cuma nak bagitau pengetua bagi sorang RM 10 . memang seronok uolls . Tapi aku rasa duit tu dah hilang entah kemana . mungkin mak dah bako masa kemas kemas rumah ritu . Balik dengan Aisyah dan Leha . Sampai dekat jeti sempat beli rantai dan gelang . Nak pakai raya katanya . Tapi aku habuk pun tak ada , langsung aku tak pakai time raya . Beli benda benda tu sampai tertinggal feri . Terpaksalah tunggu feri sebijik lagi dan akhirnya sampailahh ke jeti . Hari jumaat tu agak meneyronokkan . terpancar wajah ceria ceria  nak balik raya .

Eid Mubarak | Mypersonaljihad.tumblr.com

Masuk raya kedua ah start boring . Mana tak boring yee dak dak .
Sepagi duduk bersantai tergolek dekat rumah . Petang dah nk senja baru pergi rumah mak ndak dan juga tok . Selalunya pagi tu dah keluar . Masuk hari ketiga . Enjin kereta dah tak jalan . Tak pergi mana mana langsung . Menyebabkan aku bertambah boring . Begitulah hari hari seterusnya . Seminggu yang ada ni , aku terpaksa menyiapkan kerja kursus PKA . Banyak gila Bak hangg . 

Which one are you keeping busy? | Islamic Quotes

Selamat hari raya kelima .

p/s: luahan hati tak tenang .

1 comment:

precious cla said...

selamat ahri raya . jemput join

http://walkstatic.blogspot.com/2013/08/pelancaran-2nd-giveaway.html