Thursday, November 23, 2017

In Memories


Alhamdulillah 5 semester sudah pun berlalu . Sat ja masa berlalu . Macam tak percaya pon ada dapat jugak habiskan pengajian 5 semester ni . Tinggal lagi 1 semester untuk Intern . Seronok kemain macam dah habis 3 tahun kan . Mohon and izinkan saya untuk meraikan kejayaan yang tak seberapa ni ya hehehheh . Makasih ayah mak kakak abang abang iolss yang selalu tolong amik dan hantaq iolss sepanjang iols di Kulim ni Daoakn  Allah permudahkan urusan praktikal saya minggu depan ya .

memories, photo, and summer image

Sepanjang 2 tahun setengah duduk Kulim banyak sangat kenangan . Yang pastinya akan merindui kedai kedai makan dekat sana . Sedap wei tak tau nak habaq . Tomyam , nasi ayam penyet , makcik bungkuih . Tak boleh lupa sekali adalah Giant . Nanti iols gi Giant tu mesti akan ingat kawan kawan semua . ini jugak iols first time main bowling . Dulu dulu pi Kulim sebab nak beli baju raya . Sebab tu ja tau .

Semestinya akan merindui kawan kawan gue , classmates gue semualah , Housemate .  Since sem 1 until now . How time flies . To Ummi Marliana , Amira Mansor , Aziemah Rahman , Natasha Athirah , Syakila Ahmad kalau hampa bacakan iolss nak ucapkan terima kasih sudi tolongin saya tika saya dalam kesusahan , tolong ajarkan kalau iolss tak faham semualah. im sorry for the wrong things that i've done to u all  walaupun aku ni suka bluetick hampa tapi ite nak awak ite akan selalu merindui and ingat dekat awak awak hahahahh . Jangan sedih kalau dibluetickan . Tu sebabnya aku dah tak dak idea nak balas apa . hahahah . Kenangan kita akan tersimpan erat dalam memori iolss gitewwww . Thank you jugak hosmet . masa mulanya ya aku segan gila tapi masa last ni dah kurang segan hehehh. Akaan dirindui weh tak lupa semua kenangan seram seram .

Good Luck semua untuk kehidupan yang akan datang . real life dah nak start dah . Perjalanan masih jauh . Kita taktau jodoh & kematian yg akan jemput kita dulu . Kalau kahwin jangan lupa jemput nahh . Nak makan banyak banyak hihiihii






No comments: